عزادداری برای ملاعمر، اهانت به شهدا است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۴    ۱۳۹۴/۵/۱۱ کد خبر: 100067 منبع: پرینت

فاتحه‌گیری برای رهبر طالبان در واقع همسویی با جنایاتی است که به نام طالبان و ملا محمدعمر صورت می‌گیرد.

حکومت نباید به هر مجموعه‌ای اجازه دهد که با برگزاری فاتحه برای ملا محمد‌عمر، به خون شهدای نیروهای امنیتی اهانت کند.

اگر از نظر عزاداران ملا محمدعمر، حاکمیت طالبان مشروعیت دارد، باید بروند در قلمرو حاکمیت آنان زندگی کنند. حمایت از قربانی‌های نیروهای امنیتی کشور، مصداق قانون‌پذیری است.

هر کسی‌که این اصل را نقض می‌کند، باید مورد ماخذه قرار بگیرد. برگزاری فاتحه ملا محمدعمر در شهر کابل، صف دوست و دشمن را مخدوش می‌کند.

این امر همچنان انگیزه نیروهای امنیتی را برای دفاع از کشور و نظام تضعیف می‌کند. سربازی که بشنود برای ملا محمدعمر در کابل مجلس ترحیم برگزار شده، دیگر چه دلیلی می‌بیند که از نظام دفاع کند.


شاه حسین مرتضوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خوب شد که مردم دشمنان خود را شناختند وتفکیک دوست ودشمن شد وسوس ماران داخل استین نقاب از چهر های شان بزمین افتید وجاسوسان بیگانه صفت که تعداد شان اندک هم است در ببین شان به سوگ شیطان بزرگ نشستند زیرا می دانند که مردم به انها کاملا در تعارض اند وبمرگ ملاعمر قاتل هزاران انسان این سرزمین نه تنها که اندوگین نمیگردند بل مایه خوشحالی انها است به همین لحاظ چوکره گک های ملا شیطان در یک خانه گرد امده بدون خواندن قران ودرود وصلوات مرگ ان ترورست ادمکش را مرگ خود شان هم دانسته وتفکر و تتبرانرا کردند معاش های جاسوسی شان دیگر قطع خواهد شد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است