ملاعمر هر چقدر زور زد به جایی نرسید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۲    ۱۳۹۴/۵/۱۱ کد خبر: 100060 منبع: پرینت

یکی از ویژگی های بارز انتخاب رهبری جدید طالبان این است که اولا باید ملا باشی و دوما باید تا آخر بجنگی، اینکه تا کدام آخر با که بجنگی و تا چه وقت بجنگی معلوم نیست اما جمله "تا آخر جنگیدن" باید در بین حرف و حدیث های مبارزاتی باشد تا مشخص شود رهبر طالبان هستی.

ملا اختر محمد منصور که پس از ملا عمر، رهبری طالبان را بر عهده گرفته است هنوز بر تخت پادشاهی طالبان ننشسته است که در یک نوار صورتی 33 دقیقه ای گفته است که ما تا برقراری نظام اسلامی تا آخر می جنگیم و به جهاد ادامه می دهیم و روند صلح هم تبلیغات دشمنان است و ما حاضر هستیم تا ده سال دیگر علیه این تبلیغات تا آخر بجنگیم؛ یعنی به این معنا که ملا عمر در طول این بیست سال هر چقدر زور زده است نتوانسته اسلام را در این مملکت برقرار بسازد و ادامه برقراری اسلام را به ملا اختر محمد منصور واگذار کرده است.

ملا عبدالمنان نیازی رفیق دیگر ملاعمر هم گفته است که رهبری ملا اختر منصور خلاف اصول داخلی ما است و ایشان بروند دوغ و ماست اش را ملا عبدالغنی برادر بخورد و به این کارها دست نزند و در همین روزها ما یک رهبر به مراتب بهتر از ملا اختر روی صحنه می آوریم.

در کابل هم یک تعداد مراسم مرگ ملاعمر را برگزار کردند و گفتند که مردن ملا عمر حیف شد چون ما چهره مبارک ایشان را اصلا ندیدیم و چون ندیدیم ایشان از چهره های بزرگ اسلامی بودند.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همه این.... ها اجیر نظامیان کشور پاکستان ووهابیون عرب استند اختیاری وصلاحیتی ندارند انچه دستور میگیرند جنایت میکنند اوامر بادار شان که دریافتند بیان میکنند وبعد از کاروایی شرم اور مانند بن لادن وامیر الجاهلین به سزای اعما ل خود میرسند انعام نقدی را بادارانش دریافت ونوکران را به جهنم سوق کرده انچه بادار در حق شان میکند که سزاوارش میباشند.
کابلی

>>>   اصلا ملای ملعون نام فرضی بود که همه جنایات توسط نظامیان پاکستان به حمایت وهابیون عرب بدستور امریکا واسراییل بالای این ملت مظلوم وهنوز ترازیدی با شدت درین بیش از سه دهه ادامه دارد عملی شد..
.کابلی

>>>   غم شریکی وهمنوایی با قاتلین هزاران انسان مسلمان این کشور به هر رنگ ورسمی که باشد جواز شرعی وعقلی وانسانی ندارد وکسانیکه چنین کار خلاف شرع را میکنند انها خودرا در اعمال خلاف اسلامی وانسانی ان شریک ساخته بخود گناه میخرند هیچ انسان با خرد این کاررا نخواهند کرد بجز از همفکران شان .

>>>   خوبیش وپ.
ع

>>>   اصلا ملا عمر وجود نداشت .
یک کسی که ادعای رهبری می کند وخود را امیر المومن وخلیفه مسلمین میداند ، چرا خود را پنهان می کند. آیا رهبر یک حزب ویا یک نهضت در میان مردم نه می رود وتوده ها را به دنبال نمی کشاند؟ به مردم سخنرانی نمی کند؟ فرمان نمی دهند؟ چرا ودلیل اش چسیت؟

>>>   این مسایل همه در اختیار بادار است ! آی اس آِ کسیکه دال میدهد کسیکه راه جنت را بلد است ومکتوب و کلید میدهد

>>>   .... بر همه مز دو ر ان پا کستا ن و ... خد ا با د بر کاسه لیسان طالبان که به یک جانی وطن فروش قاتل مر د م افغا نستا ن نما ز جنا ز ه غیا بی می خو انند و مغا ش امتیا ز را از خو ن ملت می خو ر ند ع

>>>   واقعاً خنده دار و مسخره است اسلامی که بواسطه یک ملای بی چشم وبی منطق درمملکت جنگلی و جنگی ما پیاده گردد.
از قدیم گفته اند که درشهرکورها یک چشمی پادشاه.
این واقعیت عینی افغانستان بوده است.
با احترام
ذبیح الله مجاهد.

>>>   اتش به قبرش بباره با ديدن اين نظر بنده همه عامين بگويند چونکه کشور وخانه اي ما را به ويرانه و قبرستان تبديل کرد
"نجيب اله تهران"

>>>   خداوند ملاعمر این قاتل مردم افغانستان را نه بخشد و جایش جهنم باشد.
وطن یار.

>>>   آتش هم حیف است که به قبر این ملای بی وجدان یه چشم ببارد

>>>   نجيب اله گل گفتی داداش عامين
غلام محمودی آمل

>>>   خاك بر سر اين ملاي بي سواد و بيكفايت كه از خود هيچگونه اراده اي نداشت بصورت تمام وكمال نوكر حلقه بگوش دشمنان قسم خورده ملت مظلوم افغانستان بودو
هرآنچه كه اجنبيان پاكستاني به ايشان ميگفتندهمانرااجرا مينمود ذره اي عقل و شعور و منطق نداشت كه لحظه اي بينديشد كه در مقابل ما چه كساني قرار دارند مگر غير از اين است كه اين ملت مظلوم و بيچاره و هميشه خدا و در طول تاريخ از دست كساني چون ملا عمر و بقيه ملاهاي درباري و اجنبي و مزدوران بي سوادتر و جاهل تر از آنها مورد ظلم و ستم و تجاوز و چپاول قرار گرفتند كسي ديگري نيست پس چرا اين مرد بيچاره كه هموطنان ما هست را اينقدر قرباني كنيم و مردم مسلمان اين مرزوبوم رابخاك و خون بكشيم....
اي ملت مظلوم و بيچاره واي سردمداران بي كفايت و بي لياقت اين ملت از خواب گران بپا خيزيد تا شايد نسلهاي آينده تان كه فرزندان شماها ميباشند روي امنيت و آسايش را ببينند و برايتان دعا كنند.......

>>>   خداوند این ملا نما (ملاعمر)را نبخشد به قبرش آتش بی افروزد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است