رییس جمهور غنی در آلمان وفات نموده است؟
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۸    ۱۳۹۴/۵/۱۱ کد خبر: 100057 منبع: پرینت

رییس جمهور اشرف غنی بنا به مریضی همیشگی که دارد، به یک حمله ناگهانی دچار شد و به روز دوشنبه هفته گذشته به کشور آلمان جهت تداوی برده شده است.
در این سفر تنها یکی از دوکتوران ارگ (که مسوول مراقبت صحی رییس جمهور در ارگ است) او را همراهی می کند.

اجازه دهید به یک نکته مهم اشاره کنم، گزارش های تایید ناشده برای ما می رسد که وضعیت جسمی وی نامناسب بوده و احتمال می رود که رییس جمهور بروز چهار شنبه، وفات نموده باشد، اما همکاران وی خواسته اند که این خبر همچنان مخفی بماند.

طبق معمول رییس جمهور در سفرهایش حد اقل به نزدیکانش در ارگ از وضعیت خود خبر می داد، از اوضاع جاری در کشور خبر می گرفت، اما اینبار از این عادت خبری نیست.

رییس جمهور قرار بود روز پنجشنبه دوباره به کشور باز گردد، جهت موضوع گفتگوهای صلح با طالبان، اما وی باز نگشت.

آمادگی ها مبنی بر اعلام وضعیت اضطرار در ارگ در جریان است، یعنی چه؟

ع. ی، کارمند مدیریت ارتباط خارجه، اداره امور ریاست جمهوری

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   گپ به دهن تو گل گرده هی.
وطندارگل

>>>   مسؤلین بیدار باشند تو طئه جدید در را باشد احتمالش زیاد است

>>>   بخیر باشد.. امید با مرگ این شخص وضعیت بهتر شود

>>>   به نظر من مرگ اشرف غنی بهتر از زنده بودنش برای ملت افغانستان نفع دارد چون وجودش از زمان ریاست ایشان به غیر از نا امنی چیزی دیگر در دوسیه اش نیست. مرگش این نفع را دارد که دیگر دستش به ناامنی دخیل باشد
فرید

>>>   غنی وملاعمر در دوزخ باهم ملاقات نمود......... ملاعمر ازغنی سوال نمود که فاروق وردک وزاخیلوال ، حنیف اتمر چه وقت به ماوشما ملحق میشوند
وهاب ازفابریکه بغلان

>>>   إِنَّا للهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ .

>>>   از بارگاه متعال برايش توفيق انشااللا ذوتر به افغانستان برگردد غلام محمودی هرات

>>>   كاش درست باشد. خداوندج جزا تقلب كاري اش مي دهيد أناشاالله

>>>   آرزومندم که این خبرخوش واقعیت داشته باشد که ازشر غ لااقل خلاص شویم.
ع

>>>   مرگ برای هر انسان یک امر حتمی است خداوند مرگ انسان را با اعمال نیکو که رضایت پروردگار ومخلوق او در ان شامل باشد نصیب گرداند نه اینکه هم الله - ناراض باشد وهم مخلوق خدا توبه ازین مرگ ....

>>>   دوستان اینقدر زود تصمیم نگیرید اگراشرف وفات کرده باشد هزار ها اشرف غنی دیگر زنده است مردم های بی فرصت همیشه دامن به خرابی مردم میزند دامن پشتوها کلان است هرمرد ونامرد را جاه میدهند
ولی محمد نورزی ازولایت هلمند ولسوالی واشیر

>>>   این بار نوبت عین است به خیر خوش نباشید به مرگ هیچ کس این ها همه افغان است چه....

>>>   در آنصورت دو احتما ل قو ي ذیل دور از امکا ن نیست
۱- طبق قا نون اسا سی در صورت وفا ت ریس جمهور منتخب معا ونش که اکنون جنرال دوستم است متبا قی دوره وی را با ید پوره کرده در سال ۲۰۱۹ انتخا با ت را براه اندازد اما این کجا انتخا با ت درست بود یک توافق سیا سی دو تیم این حکو مت وحدت ملی را شکل داد .
۲- اینکه حکو مت وحدت ملی منحل و حا لت اضطرار اعلام شود و فضل ها دی مسلم یار ریس مجلس ثنا بلند ترین مقام قا نون گزاری طبق قا نو ن اسا سی ریس جمهور موقت اعلام شود تا خلای قدرت به وجو د نیا ید .
لغما نی

>>>   غنی احتمالا در اثر شنیدن مرگ ملا عمر سکته کرده ومرده اما عبدلله کی آن دنیا میره که مردم افغانستان ارب شر شان را‏حت شوند.

>>>   اب روی مردم برد این ادم با این ریاست جمهوری یک روز لنگ یک روز دیوانه یک روز شایعات فوت اش می اید خداکند که راست باشند مارا تیر از ا ین درکلی دنیا بی حصیت شدیم.
فروز کوهی

>>>   کاش بر نگرددو سفرش ابدی باشد

>>>   خواننده های عزیز ازبین 9 نظریه فقط 1 نفر طرفدار غنی است 8 نفر دیگر به مرگش راضی با من 9 نفر میشه انشالله که رفتنی است درجهنم پهلوی ملا عمر

>>>   آیا این شایعات رابرای خوشی کرزی نشر میکنید ؟

>>>   او صحتمند وسرحال است وبا ریموت تلویزیون را می بیندبخیر زودترین فرصت برمیگردد ودر خدمت مردمش قرارمیگیرد
( ر )

>>>   خوب می شد که به رفیقش ملا عمر ملحق می شد.

>>>   ریاست جمهوری به گل مرجان ماند.
زلمی

>>>   از خاطر مرگ ملا عمر ، دل انداخته رهسپار دیار عدم شد ، فال نیک است.

>>>   امیداست ولی خود واصل شوندازملت تقضی دارم که دعایش این باشدبرنگردداین خبر صورت حققی بخود گیرد ملت بتواند ازمگرشان درامان شود زیرا یتشکل به اشکلاهای رنک به رنک دیده میشود

>>>   این دروغ است ان شا...

>>>   بته بدرا بلا نميزند اگر....شده باشد به خدا قسم خيرات ميكنم بخاطر ايكه اين قسم انسان.... را در طول رياست جمهـوري افغانستان نديده بودم

>>>   خدا ببخشد. انالله و انا الیه راجعون

>>>   خداوند بی اعتناییای را که در حق ملت افغانستان نموده او را نبخشد .... جایش

>>>   دلک همگان جمع شد

>>>   دشمنانش بمیرد
خراسانی

>>>   اولاً که این خبر کاملاً دروغ است. دوماً در صورت بروز چنین حادثه افغانستان به چنان بحرانی دچار خواهد شد که جنگ های داخلی چهل سال گذشته در برابر آن هیچ باشد.

>>>   از فوت آن که راست است ودروغ چیزی نمیدانم تنها همین قدر خواهم گفت که حکومت وحدمت ملی نه در مردم افغانستان را می تواند مداوا کند نه به از غربی ها را. معلوم است که باید این حکومت سرنگون شود. حال هر اتفاقی برای این حکومت ممکن است.

>>>   خداوند همه سران فاسد این وطن را نابود بسازد
آمین یا رب العالمین

>>>   ای کاش در سفر وی را آقای غین ومعاوینینش هم تنها نمیگذاشتند تاکه به یکباریگی ملت آسوده میشد.

>>>   ملت زمانی آسوده خواهد شد که عین ومعاونینش هم بهمین راه بروند.

>>>   در زمان های قدیم گوش فال میگر فتند ویا تفعل میکردند در قدم بعدی انچه گفته ویا شنیده میشد به ا ساس ان عملکرد شانرا تنظیم مینمودنددربسا مواقع عین کلمات را وا قعیت می پنداشتند
روزی عبد الر حمن شاه بدون مضمون خوش گذرانی بود جاسوسان دربار را وظیفه داد تا از سر چوک کابل تبصره های مردم را بشنو ند وبرایم اخبار کنند .
چوکره های دربار گفتند : میگویند روز جمعه ا میر پغمان میرود امر داده شد باربندی کنیدپغمان میرویم .
این بار بمراتپ خشن تر خاینانه تر وضدملی تر تفعل میکنند این قبیله سالاران عصر حجر اکنون برخلاف زدو بند های سیاسی وعقده مندی های اخلاقی قبیلوی و فاشیستی شانرا با دربند کشیدن ازاد اندیشان ازادیخواهان و اصالت مند ترین اولاد وطن فرو می نشانند .
هشدار هموطن در بوته ایکه پناه برده بودند بیخش پوده برامد
از هر عمل صهیو نیستی و فاشیستی دیگری استفاده میبرند جوانان وطن پر ست وپاکدلان بیریا را نسبت حدس ها وگمانه زنی های شان که حق دارند بدانند زیر کدام چتر روند زندگی مانرا پیش میبریم به بند میکشندو نگذا رید معشوف گردند .
پر است افا ق از غو لا ن اد مرو چه ساز است این
به این بی حاصلان یادا نشی یا مر گ نا گا هی .

>>>   غنی برطرف دوزخ میرف به ملا عمر میکفتدبیا جوامع
کنم

>>>   بالکل دروغ محض -شاه کوکو ازحیرتان

>>>   متأ سفا نه واقیعیت ندارد .

>>>   باز هم اشرف غنی که اروا ان نیز حکومت میکند. نی مانند.... که زنده مرده بود

>>>   مرگ ابدی نصیب اش

>>>   کسانی که برخلاف صحت و صحتمندی اقای اشرف غنی است خود ویا فامیل شان در قتل و غصب زمین و قاچاق شراب و ارد و نفت و رشوت دست دارند و از اینده خود وفامیل میترسند
بصیر نظری

>>>   اگر غنی بمیرد من این خوشی را تحمل کرده نمیتوانم

>>>   خدا کند راست باشد.

>>>   بحق ملت افغانستان زیاد ظلم کرد خداوند به جزای اعمالش برسانیش .

>>>   در ظرف ده سال آینده امکانات نصب سر یک انسان به تن انسان دیگر امکان پذیر میشود.
در پنجاه سال آینده امکان فعال ساختن مغز غیر فعال انسان متصور است.
فعلاُ قلب ایستاد شده دوباره به حرکت آورده میشود و تمام ارگان های بدن به غیر از مغز فعال نگهداشته میشوند و قلب و جگر و گرده ها و سیستم دوران خون فعال نگهداشته میشوند.

>>>   الهی هیچ یک رئیس جمهور را به این حد تحقیر و نفرین نکنی که 90 % افراد کشورش هر چه زود تر آرزوی مرگش را دارند .

>>>   این یک نمایشنامه جدید دیگر است ؛ ولا وعلم خبر مرگ به زود ترین فرصت دهن به دهن می شود این هم مانند یاسر عرفات که به کشور دیگر به تداوی رفت یک ماده سمی را تزریف نمود و بعد ها معلوم شد که سمی تزریق نمود که به درک وصل شود دیگر نه جنگ در مورد فلسثطین باشد و نه اسرایل رنج بکشد .

>>>   "وفات اعلام شده زيادتر زنده گى مى کند".
رییس جمهور متقلب محمد اشرف غنی عمل پای نشده بلکه وى مريضى روده دارد و پانقراص داشت. وى درزمان ايکه وزير ماليه کرزى خان بود در شهر مونشن (مونيخ) عمليات شد.
آقاى محقق او را "روده خشک" گفته بود. من روادار مرگ زنده گى هيچ کسى نيستم چون اين صلاحيت گرفتن زنده گى وشايستگى اين کار را فرشته مرگ عزرائیل دارد.
با وظایف ملائکه آشنا شویم. در گفتو شنود با فرشتگان بزرگ ( جبرییل ، میکاییل ، عزراییل ، اسرافیل ...) در ڀيوند با تقسيم کار به کاردار , عزراییل مامور قبض روح شد.
فرشتگان , بزرگ چه بزرگ وچه کوچک شکر افغان وفغان نيستند!

>>>   خبری خوبی بود خوشحال شدم

>>>   اشرف غنی انشالله به قهر سقر افتاده است.

>>>   خدا کند که بمیرد در جهنم با ملا عمر مذاکره صلح کند

>>>   چون موجودیت اشرف غنی احمد زی برای امریکا و متحدانش فعلا ضرورت است آنرا تا زمانیکه تاریخ آن تیر نشده باشد زنده نگهمیدارند حتی اگر فوت هم شده باشد، در گذشته چنین مواردی بوده است چناچه حیدر علییوف را تا زمانیکه پسرش الهام علییوف را جایگزین نکردند مرگ حیدر علییوف فاش نگردید، شاید هم اشرف غنی هنوز زنده باشد اما بقول حضرت بیدل اگر این سیل نبرد امروز فردا می برد مارا، بلاخره روزی مرگ اشرف غنی هم مانند مرگ صدام حسین وقزافی وسایر دیکتاتور ها فرا خواهد رسید ، این چنین اشخاص چون کارنامه نیک ندارند اگر مرگ شان شایعه هم باشد مردم خوشحال میگردند.
احمد از هالند

>>>   البته داکتر صاحب رفته که توافق نامه صلح را با ملامحمد عمر در....... امضا نماید

>>>   برادر ها پشت مرده اوقدر هم تبصره خوب نیست بگذار جوابش را به راحتی بدهد در اودنیا
کندهار

>>>   چه فرقی میکند بمیرد یا زنده باشد مملکت را به گند کشیدند دیگر چی مانده این همه خون وخون ریزی دلمان داغ داغ است آ واره بیچاره شدیم از ایران وپاکستان وانگلستان سر در آ وردیم .

>>>   دروغ است دیروز کنفرانس ویدیویی اش که با مقامات ارگ صحبت میکرد پخش شد

>>>   به افتخار اش ګل مرجان یک بار قیل ګرفته باشد

>>>   اشرف غنی این دجال پاکستان و امریکا مانند ملا عمر وطنفروش خرافاتی در شفا خانه آلمان.... پیوست ووفات شد ,,.خدا همه طالبان و خرافه پرستان اسلام را مانند پاکستان, طالبان و اوغانک های....ببرد
جمشید

>>>   بره به آلمان دیگه پس نیایه . مگه بودن و نبودنش فرقی هم میکنه؟

>>>   خدا اصلا این ادم را نبخشد

>>>   >>> بسیار خبر دل چسپ بود بسیار زیبا بود فکرنمیکنم ملت افغانستان تا این اندازه چانس داشته باشد

>>>   اگرغنی مرده باشد وطن خراب خواهد شد

>>>   لغمانی خان
اگر بیسوادی چون مسلمیار رییس غیرقانونی مجلس سنا که بیشتر در سازماندهی مواد مخدر مصروف اند بر اساس الترنیت دوم شما رییس جمهور شود ۳۰ ملیون نفوس افغانستان باید بینی های خود را ببرند!!!!!

>>>   خوب شد

>>>   افغانستان از بد بتر است نه بهتر . حریفان چاق و فربی اش نمی گذارند که اشرف غنی چه باید بکند . مرگ حق است ولی من طرفدار زنده بودنش را دارم . زره

>>>   اگر غنی مرده باشد یا بمیرد درکجا باید دفن گردد؟؟؟؟؟؟ هموطنان نظردهند.

>>>   مابسیار استخبارات قوی داریم انشااللۀ بعداز چندماه یا سال از فوت ریس جمهور باخبر میشویم . چون پاکستان دور است و افغانستان نزدیک تفاوت در اطلاع رسانی است که بعد از دوسال فوت ملا عمر خبر شدیم.
م م

>>>   مرگ حق است اما به کی باید دل بست

>>>   خداوند تمام وطنفروشان، دزدان، رهزنان، بلند منزل داران، جاسوسان و غلامان بیګانګان را به جزای اعمالشان برسانند.
سلیم از چاریکار

>>>   حتا جناب صذیق سفیر افغانستان در سفارت این کشور برای اشرف غی فاتحه گرفته است . روح اش آزده باد

>>>   با معذرت و عذرخواهی!
از اینکه نوشته ام (در مورد وفات رئیس جمهور در آلمان)به واقعیت تبدیل نشد، از تمام هموطنان و خوانندگان عزیز این شبکه معذرت خواهی میکنم.
آن دوکتور که در این سفر آقای رئیس جمهور را همراهی میکرد را چند تن هز همکاران ملاقات کردیم و پرسیدیم که چنین شایعه چگونه پخش شد، و گفت که نزدیک بود که این شایعه واقعیت باشد، چون حوالی ساعات 3 الی 4 عصر به وقت محل بود که دوکتوران آلمانی به عجله گفتند که قلب آقای غنی از فعالیت بازماند، و این حالت تا بیشتر از 2 ساعت ادامه داشت.
این بود داستان واقعیت این شایعه که من پوست کرده بودم.
ع. ی، کارمند مدیریت ارتباط خارجه، اداره امور ریاست جمهوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است