سفارت افغانستان در اوکراین مرکز فساد و عیاشی
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۳    ۱۳۹۴/۵/۱۱ کد خبر: 100047 منبع: پرینت

من بعداز 7 سال از اروپا به اوکراین که در انجا تحصیل کرده بودم سفر کردم.
با یکی از دوستان قدیمی وعده گذاشتم تا شام روز دوم عید به خانه اش به میهمانی بروم.
نزدیک شام شد دوستم که هزاره است برایم زنگ زد که سفیر ما را به سفارت دعوت کرده بیا که به سفارت برویم ساعتت تیر می شود من هم قبول کردم ساعت 8 شام به سفارت رسیدیم. ما را از راه عقبی سفارت به داخل بردند و فورا دوستم به شخصی مرا معرفی کرد و گفت که آغای مامدی سفیر صاحب است.

چهره سفیر برایم بسیار اشنا بود فورا شناختمش. این همان شخصی بود که در سال 2004 قونسل سفارت بود و در مقابل 2000 دالر رشوت بر این مکتوب ترک تبعیت افغانستان را داده بود. اما حالا کله و تنه وی دوبرابر سابق شده بود. من به رخ نیاوردم و اوهم مرا نشناخت.

بعد از معرفی ما را به جای خاصی که اب فواره می کرد و پر از گل ها بود به نشستن دعوت کرد. حاضران که تعدادشان به حدوه 10 نفر می رسید همه هموطنای هزاره بودند میز قبلا ترتیب شده بود و فقط چند تا دختر مقبول اوکراینی برای ما شراب را سرویس کردند.

هنوز غذا خوردن را تا نیم نرسانده بودیم که ساز شروع شد البته ساز وطنی توسط هموطنان خود ما و به دنبال آن بازهم سه دختران اوکرایینی نیمه برهنه در موزیک سبک عربی به رقص پرداختند و این بزم شراب و کباب و رقص تا نیمه های شب دوام کرد.

محترم سفیر که نمی خواهم بگویم سفیر افغانستان او هم غرق در نشه بود در همان حالت بیاد هموطنان خود افتیدم که انها در چه حال اند و این حاکمان قدرت در چه فکر.

روزانه در افغانستان ده ها تن هموطن بیگناه کشته می شود ولی این ها از خون مردم تغزیه می شوند اصلا در فکر مردم و وطن نیستند و فقط به بی غیرتی و بی همتی تمام برای خود عیش می کنند و وعیش.

دراین حالت در حالیکه صدای موسیقی گوش هایم را اذیت می کرد بدون خداحافظی از سفارت تنها بیرون شدم و دیگر چشم هایم مامدی و دیگران را نمی دید.
در نزد خود گفتم این است سفارت دولت اسلامی. این است سفیر دولت اسلامی!
افسوس وصدافسوس

با عرض احترامات
انجنیر م . گ

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   99 عشاریه 99 فیصد تمام سفارت ها به عین مرض دچار است بخاطریکه همه مقرری ها بر اساس شناخت و زور بوده کسی مداخله نمیتواند بناً شما اصلاً گله نکنید ما افغانها رسوا رسوا تمام عالم استیم یگان وقت تصمیم بر آن میشه که انسان باید تابعیت افغانی خود را در کل فراموش کنه و بروه در یک کشوری که دیگر از گرفتن نام افغان ضرورت پیش نشوه

>>>   وقتی در خود افغانستان یعنی بغلان بچه بازی میکنند وآنهم.... وبر سر آن بچه 21 نفر کشته میشوند چرا یک نفر اعتراض نمیکنند؟ باز هم انتظار داره که وطن ما آرام شود،
نادرشاه

>>>   وای برحال این حکومت وای برحال این وطن که چنین سفیران را دارد.
ع

>>>   جناب انجنیرم! شما درتعجبید که چنین صحنه هایی را می بینید این ادامه زندگی پر زرق وبرق گماشتگان حکومت فاسد کرزی وشخصیتهای آندوره تا این دوره کوچی است که بالایت بامر امریکا حکومت میکند.نباید متعجب بود زیرا نظام همینطور است که بنا نهاده شده وفرق فاحشی را در زندکی مردم جامعه ات در داخل و خارج ازکشور مشاهده مینمایی
.(سبزواری)

>>>   واقعاً در داخل هم کدام فرقی نداره....است کسی که فاسد است برایش داخل وخارج فرقی ندارد این جا هم.... فساد بچه بازی وفحشا وجود دارد. هیچ تشویش نکنید.
اریا

>>>   با مقرری مفسدین در سفارتهای افغانستان پس از برقراری حکومت شر و فساد - تا امروز فساد در سفارتهای افغانی همچنان ادامه دارد و خدا میداند که تا چه وقت ادامه پیدا کند؟ کرزی باین فسادها افتخار میکرد و میگفت بیرق افغانستان در بیش از ۶۰ کشور جهان در اهتزاز است یعنی که افغانستان از طریق چنین سفارتها در بیش از ۶۰ کشور رسوای رسوا گردید!! اکثریت سفرا شهروند کشوری بوده اند که در آن به سفارت گماشته بودند و حال نیز چنین است.

>>>   نمک خوردی و نمکدان هم شکستی.....
نا مرد از دبی

>>>   استاد مامدی در اوکراهین لطیف بهاند است .

>>>   با تاسف، که مردم افغانستان همه شان یکسان استند. کسانکه از رهبری و سفرای افغانستان و یا دیپلوماتان افغانستان شکایت میکنند، اگر در جای آنها باشند همین شراب خوری،...ا خواهند کرد. چرا که ما از یک کشور استیم، یک رقم استیم. خداوند همه ما را هدایت نیکی بدهد، آمین بگوید.
هادی احمد، شهر کابل

>>>   جناب انجنیرم! شما درتعجبید که چنین صحنه هایی را می بینید این ادامه زندگی پر زرق وبرق گماشتگان حکومت فاسد کرزی وشخصیتهای آندوره تا این دوره کوچی است که بالایت بامر امریکا حکومت میکند.نباید متعجب بود زیرا نظام همینطور است که بنا نهاده شده وفرق فاحشی را در زندکی مردم جامعه ات در داخل و خارج ازکشور مشاهده مینمایی

>>>   برادراکراین که دور است بیا که این ساز اوازها و بیشترو بیشتر انرا درداخل هروزارت خانه حتی ورازت ... جمهوری اسلامی افغانستان برایت نشان بدهم .
کوهستانی

>>>   محترم هادی احمد!
من با نظر شما که «مردم افغانستان همه شان یکسان اند» موافق نیستم. اولا مردم افغانستان بصورت یک کل- باستثنای یک قشر دزد - خاین - راشی- اختلاسگر - وطنفروش- جاسوس- آدمکش- بداخلاق- غلام صفت و چه و چه که از سالهای ۷۰ باینسو بر شانه های مردم افغانستان سوار اند- شریفترین مردم دنیا اند. ثانیا درین کشور شخصیتهای دانشمند وطندوست و پاک وجود دارند که میتوان انها را تاج سر بشریت گفت. تاسف درین است که قشر اولی که اکثریت مطلق ان مج... دالر و کلدار اند و قدرت و ثروت این جامعه را غصب کرده اند بنام دین و مذهب برای افغانان شریف پاک و وطنپرست امکان آنرا نمیدهند تا بوطن محبوب خود خدمت کنند.
م.م.م

>>>   ان چنان بی بندوباری را که محمدی در سفارت انداخته ای یک کمش است که نوشته شده .من هم از او قصه های شنیدم که گفتن و نوشته کردنش شرم است.او خوشنه خوده به سفارت اورد همرایش در مهمانی ها میرفت نشه که میشد او را بوسه میکرد.باز او ره هم همراه بچه یش به ناروی رساند.

>>>   شناخت كه ما از اقاي سفير داريم إنسان صادق وطن دوست إنسان با عظت وبدون تعصب است همه افغانها از صداقت ًخدمت صادقانه شان اشناي داشته از كار كر كرد ان همه افغانها افتخار دارد
شخصي كه ادعا مي كند وتهمت مي كند إسناد آرائه كند
در غير ان لازم نيست به نام قوم كسي را بد نام سأزيد
سفارت افغانستان يگانه سفارت است كه در ان رشوت اختلاس وجود نداشته همه إسناد براي مردم شفاف صادر وتصديق ميگردد
.... به كساني كه به نام قوم كسي را ميخواهد بد نام كند ديگر بهانه نيست تهمت لعنت به دروغ گو يأن
از جانب مسعود از كيف

>>>   در عالم قبر - برزخ و روز قیامت چی جواب خواهند داشت !
عبد الله

>>>   ... خدا بر این قسم وزیران , .... خدا بر آمرین شان که از افراد خود خبرندارن که چه میکنند, .... خدا بر خایئنین وطن .... خدا بر حاکم که از افراد خود خبرندارد
غوری

>>>   عبدالله ثابت مشاهد پسر اقای مشاهد در جریان وظیفه رسمی تقاضای پناهندگی کرده است. بخاطریکه وزیر خارجه یک شخص.... است.

>>>   برادر محترم م م م گپ واقعیت را گل نوشتی.دل ما به ترکیدن امده است. خصوصا زمانیکه همین دزدان ،اختلاسگران،عیاشان،داد از وطندوستی واسلام دوستی میزنند. روی شان دردنیا وآخرت سیا

>>>   مشکل سفارت ها نیست. مشکل کسانی است که آنها را منصوب می کنند. یعنی و زرای خارجه و روسای جمهور. آنها این طور چیز ها را عیب نمی دانند.

>>>   غصه نخورید،عنقریب تمام سفیر ها خصوصن بدنام ها مثل سفیراوکراین برطرف میشوند.

>>>   کارمندان که حالا در سفارت استنددرمقایسه به دفلوماتان سابق مردمان ارزه وبی خرد استند.خانه کفن کش های سابق اباد.سفیر خو به کلگی معلوم است معاونش یک خلقی دنده بروت یک تای دگیش طرفش دیده نمیشه
جوان کاکه

>>>   ازشترکجایش راست است.تمام سفارت ها همین طور مردمان نادان ودانگه ی مقرر شده اند. حیف نام دپلومات .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است