دو تلکس متفاوت از وزارتخارجه کشور
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۵    ۱۳۹۴/۵/۱۰ کد خبر: 100013 منبع: پرینت

1
وزیر خارجه هیچ صلاحیتی ندارد.
انتظار می رفت با آمدن صلاح الدین ربانی به وزارتخارجه کشور برخی از باندهای مافیایی در این وزارتخانه رو به افول نهاده به اضمحلال برسند اما با گذشت شش ماه هنوز از اصلاحات خبری نیست و از ظواهر امور اینگونه پیدا است که جناب وزیر در این وزارتخانه از هیچ صلاحیتی برخوردار نیست و تمامی امور به دوش خلیل حکمت کرزی معاون سیاسی این وزارتخانه می باشد و صرفا صلاح الدین ربانی به عنوان سمبلیک و یک مقام تشریفاتی درنظر گرفته شده است.


2
معیین سیاسی وزارت خارجه قانون را نقض کرد.
حکمت خلیل کرزی که قبلاً بحیث سکرتر سوم در افغانستان در واشنگتن اجرای وظیفه می نمود و بخاطر ملیت اش 380 درجه رشد غیر متوازن کرد همیشه در وزارت خارجه لاف از اصلاحات، امتحان انگلیسی، معیار، قانون و مقررات و لوایح می زد اخیراً سکرتر اش سمیر جان را که هفت ماه می شود در وزارت خارجه مقرر شده است، از ملیت پشتون است و سن وی بیش از بیست سال نیست، خلاف همه مقررات و لوایح و لاف پتاق اش بحیث سکرتر اول در هالند و سکرتر معیین اداری را بحیث سکرتر اول در مادرید مقرر نموده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جناب خاجی خفضلی …. !
جناب خود شما ره کی آورده …. مطمین هستم که به ارتباط امدی و حال اوضاع دگرگون شده موقفک ات در خطر است دست به دسیسه و و دروغ برانی میزنی…. !

>>>   ربانی آدم انعظاف گرا و بی کفایت است، او بخاطر احترام پدر خود باید استعفا بدهد چون جرات بازخواست قانونی را ندارد، باند کرزی تاهنوز به خاطر بدنامی ربانی از وزارت خارجه مانند سرای شاهزاده استفاده می نماید بیشتر از یک سال است که پاسپورت سیاسی یک افغان توسط عزیزالله کرزی سقیر سابق به کمک مستور قونسل سابق قید و تا هنوز لادرک گردیده و شاید هم فروخته باشند وزارت خارجه در اثر فشار معین سیاسی از بازخواست این کار غیرقانونی فرار می نماید و مهم آن است که حتی به مکتوب شماره 1675 مورخ 5.3.1394 ریاست جمهوری که خواهان برگردانیدن پاسپورت افغان در خارج گردیده است نیز جواب نمی دهد پس بودن ربانی در وزارت خارجه باعث بدنامی به پدر او وبی بازخواستی درکارها میگردد وقتیکه او به امر رییس جمهور کاری را انجام نمی وضع در وزارت بدترخواهد گردید.
ن.زاداره امورریاست جمهوری

>>>   نمیدانم چرا همیشه پشت حکمت کرزی راگرفته اند درحالیکه ایشان انسان شایسته ای هستند
هراتی

>>>   انان که لافیدند نه بافیدند حکمت کرزی هم مانند جناب ریس جمهور وعده ها وعید های زیادی را بمردم داده بود اما یکی انرا عملی نکرده برخلاف از تاریخ تقرراش در وزارت خارجه بحیث معین اول هیچکاری به نفع کشور ومردم انجام نداده وفقط در فکری قومگرایی وزبان اندیشی خودش است نه خدمت گذاری بنفع کشور ومردم .

>>>   بلی درست می گویید!

>>>   لطف الرحمانک افضلی از جمله بیسواد ترین و لچک ترین کارمندان وزارت خارجه بشمار میرود.
هر روز و بالای هر کس دسیسه سازی می کند...
کتوازی

>>>   در سفارت ها باید مردم با اعتماد که از منافع کشور ونام کشورخوب دفاع ونمایندگی کرده بتواند مقر ر گردد

>>>   به واقعیت که آقای وزیرسمبولیک است تمام صلاحیت بدست جناب کرزی است.
ع

>>>   نه کل ماند نه کدو خاک در سر ........

>>>   کسانیکه از قندهار باشند انسان های شایسته هستند. کرزی شایسته بود، ملاعمر شایسته بود، حکمت خلیل کرزی شایسته است . اما دیگران نه.
صلاح الدین یک شهزاده است ، 9 بجه از خواب می خیزد ، 10 بجه چای خی خورد و11 بجه بوزارت میاید. ودر وزارت هم یک آدم بی خاصیت وبیهوده است. او منفعل ترین و بیهوده ترین وزیر است که در مدت 30 سال که من در این وزارت کار می کنم نه دیدم.

>>>   تمامی وزیرانیکه از تیم عبدالله تعین شده ان سمبولیک اند نه صرف اقای صلاح الدین خان شب قبل وزیر صحت عامه فیروز هم دربرنامه اینه شهر تلویزیون ملی این موضوع را صراحتا مطرح کردند که ما هیچ صلاحیتی نداریم .
قوم پشتون نر نرانه دوستان وابسته گان و پشتون های خود را در هر موقف ومقامی که اند شامل میکنند حتی قومای هزار صرف تاجک ها اجرای این امر بزدل اند .
کوهستانی

>>>   ربانی آدم انعظاف گرا و بی کفایت است، او بخاطر احترام پدر خود باید استعفا بدهد چون جرات بازخواست قانونی را ندارد، باند کرزی تاهنوز به خاطر.... از وزارت خارجه مانند سرای شاهزاده استفاده می نماید بیشتر از یک سال است که پاسپورت سیاسی یک افغان توسط عزیزالله کرزی سقیر سابق به کمک مستور قونسل سابق قید و تا هنوز لادرک گردیده و شاید هم فروخته باشند وزارت خارجه در اثر فشار معین سیاسی از بازخواست این کار غیرقانونی فرار می نماید و مهم آن است که حتی به مکتوب شماره 1675 مورخ 5.3.1394 ریاست جمهوری که خواهان برگردانیدن پاسپورت افغان در خارج گردیده است نیز جواب نمی دهد پس بودن ربانی در وزارت خارجه باعث بدنامی به پدر او وبی بازخواستی درکارها میگردد وقتیکه او به امر رییس جمهور کاری را انجام نمی وضع در وزارت بدترخواهد گردید.

>>>   انتظار می رفت با آمدن صلاح الدین ربانی به وزارتخارجه کشور برخی از باندهای مافیایی در این وزارتخانه رو به افول نهاده به اضمحلال برسند اما با گذشت شش ماه هنوز از اصلاحات خبری نیست و از ظواهر امور اینگونه پیدا است که جناب وزیر در این وزارتخانه از هیچ صلاحیتی برخوردار نیست و تمامی امور به دوش خلیل حکمت کرزی معاون سیاسی این وزارتخانه می باشد و صرفا صلاح الدین ربانی به عنوان سمبلیک و یک مقام تشریفاتی درنظر گرفته شده است.

>>>   صــــــلاح الــــــدین ربانی باید وزیر حـــــــج واوقــــاف میبـــود

>>>   صلاح الدین ربانی یگانه وزیر است که انعطاف پزیری را نگاه کرده است و شخص حلیم و بردبار است. میخواهند از ایشان سوی استفاده کنند. چرا به وزارت دفاع و داخله نمی روید. گله افغان های بیسواد که حتی نام نوشته کرده نمیتوانند. همه ای شان به تاون و منفک برابر استند. صرف پشت وزارت خارجه را گرفتن.
اکبر

>>>   ناحق شما پشت وزارت ها را گرفته آید. بروید پشت کل مرغ را بگیریدکه کشور مان به کدام طرف روان است. هم روز کشت و خون است. همه این گناه مقصر اش ریس جمهور است. خداوند این ..... را زدو از روی ما بگیرد.
صلاح


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است