مراسم فاتحه خوانی ملاعمر در کابل (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۹    ۱۳۹۴/۵/۱۰ کد خبر: 100010 منبع: پرینت

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201508/201508011025534371.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201508/201508011026463998.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شتر را گفتند وظیفه ات چیست ؟ گفت ابریشم بافی .
من تعجب دارم این گله از نسل کش های وحشی امیدحاکمیت و فردوس برین میخواهند. چقدر احمقانه خواهد بودکه ریس شفاخانه یک ملا امام ریس یا وزیر معادن یک ملا امام ریس بانک یک ملا امام بلاخره وزیرخارجه یک ملا امام یکسره ملا امام رهبران سیاسی و کارشناس تخنیکی باشند حساب کتاب چه میشود؟ مانندحکومت سقاوی بدون امضا تمام اداره به مهر و تاپه خواهد چلید.
یک بیسواد قطاع الطریق یاغی در محله ماهم آرزوی حکومتداری داشت لاشه مردارش را بین شهر آورده به نمایش گذاشتند تا جسدش را صاحبش شناخته بخاک سپارد.
کسی مرد هر دو دنیا شده نتوانست برده به شفاخانه انداختند شبا شب چند تا شیطان ریش آمده بدون اکرامیه دفن خاک کرده فاتحه گیری نکرد که فاتحه گیری هم بت پرستی بوده از لنگش کشیده دفن و فراموشی رواج شان بوده است .
وطندار

>>>   اوغانا همه طالب اند. چه شمالی، چه جنوبی، چه شرقی وجه غربی. این ملت فرهنگ پذیر نیست و عمر خوا را در برگستوان سپری خواهد کرد.
اوغان شناس

>>>   خاک بر سر همچو حکومت و دولت بی اراده . ضعف از ما مردم است که هر چه میبینیم خاموشانه از کنارش میگذریم بدون هیچ عکس العملی اگر حکومت واقعا پابند بر اصول خدمت بر مردم باشد اینهای که این جا جمع شده و به قاتل مردم افغانستان دعا و فاتحه میخوانند باید جایشان در زندان باشد چون هیچ فرقی با طالب های وحشی تفنگ بدست ندارند بلکه از انها کرده کثیف ترند چون گرگی هستند در لباس میش .

>>>   چه خوب بود یک دوست داعشی می داشتم که این مجلس را بر سر اعضای آن خراب و همه ملاعمر پرستان را به دیار عدم می فرستاد /
ملالی

>>>   کسکه قاتل هموطنان خویش بوده و از هیچ نوع جنایت علیه مردم مظلوم این مرز و بوم دریغ نکرده است برایش فاتحه خوانی یک عمل نا روا میباشد.
یک فرد وطن دوست

>>>   فراهی صاحب!
خودت خو در زمان خلقی ها و پرچمی ها، والی فراه و عضو خاد بودی.
در فاتحه ملا عمر چه میکنی؟

>>>   این ملای کور پنجابی در طول این 18 سال مردم مارا به خاک و خون کشید .پیروای جاهلش انسان ها را گردن بریدند اما امروز این ملای کثیف مراسم فاتحه اورا در شهر کابل برگزار میکنند .شرم باد بر شما دشمنان مردم افغانستان
ولوی خوگیانی

>>>   این یک جفا در حق مردم افغانستان وخصوصآ سربازان کشور ما است که انجام داده اند وقابل بخشدنی نیست.
شوک سیصد وپانزده

>>>   واقعا جای تاسف است که برای قاتل ملت مراسم فاتحه هم میگیرند بهتر بود که در معبد یهودی ها برایش مراسم میرفتم چون او به آیین یهودیت از دنیا رفت.

>>>   اگر دولت واقعا مردمی و انسانی و اسلامی در افغانستان حاکم باشد، بایستی این عزا داران ملا عمر تروریست و خونریز را دستگیر و به پنجه قانون می سپاریدشان- بدون تردید این افراد سمپاتی شدید به طالبان و تروریست ها و انتحار و انفجار و خونریزی و خدمت بیدریغ برای ای اس آی دارند-آرزومندم خداوند بزرگ ماتم شان را بیشتر و بیشتر بسازد.
مریم

>>>   لعنت خدا بر سر شما که فاتعه یک تروریست و قاتل مردم بیگناه را کرفتین و از همه کرده لعنت خدا سر شما دولت مردان که انها اجازه دادند که فاتعه برکزار کنند و شرم است به ما مردم بیغیرت که در مقابل ای عمل زشت بیتفاوت شیشتیم....
اسدی

>>>   عجب!

>>>   مردم افغانستان مردم ساده است كسيكي مردم افغانستان را به خاك خون كشاند امروز برايش دعا ميكند بجاي نفرين

>>>   والله خوب است که در کابل هم فاتحه خوانی ملا عمر بجا میشود از این معلوم میشود که ملا عمر در کابل هم از نفوذ کافی برخوردار است . و مردم اور دوست دارند

>>>   ملا عمرقاتل مردم افغانستان است خداوند جای اورا در دوزخ قرار دهد

>>>   هر گروه وقومی که از ملاعمر جهنمی قاتل ده ها هزار مردم بی گناه افغانستان فاتحه خوانی کند و یا غمگین شود در حقیقت همفکر وهم نظر از ترورستان و قاتلان مردم مسلمان کشور ما بوده و جفا در حق ملت مظلوم افغانستان است ملا عمر و دار و دسته ان بشمول شبکه حقانی که زیر دول ای اس ای اتن می کنند و ترور و انتحار و انفجار را در کشور ما انجام میدهند و عمل شان مخالفت با اسلام است غم شریکی با انها جواز شرعی و اسلام نداشته و ندارد خبر مردن چنین جنایتکاران روز خوشی بمردم مسلمان است نه خبر غم انگیز .

>>>   قربان مردم هوشیار خود که همیشه از مردم راستین خود دفاع میکنند بایشد از شهدای یهودی ها هم یک فاتحه بگیرند
علی خان از هرات

>>>   مرگ براین دولت خائین و سازش گر ومرگ به انانی که به این جاسوسان ای اس ای اجازه چنین اجاره ترحیم را داده
ایا شما روزانه جنا زه صدها وهزار ها فرزند صدیق ورشید وطن اعم از افسران سربازان وهم میهنان عزیز و وطن دوست مسلمان ومتدین را که از دست این خفا شان کوردل جام شهادت را نوشید فراموش نموده اند و یا درخانه و کاشانه ایشان یتیم وشهید ندارد ویا اینکه حب وطن درقلب ایشان نیست پس فکرکنید ای برادران که جا سوسان ای اس ای درقلب ما خانه کرده وبازهم خوش هستیم که ما وطن داریم ایشان فاتحه خوانی جاسوسان ای اس ای را میکند وما ارام نشسته ایم مرگ براین جاسوسان وطن فروش ایشان شاه شجا ع ثانی است پس معلومدار است که دشمن درقلب ما خانه نموده وما ازخود اگاه نیستیم

>>>   يک عمر اف را به خاک خون کشيد اين ملت بيداري نداره

>>>   خداوند روح امیرالمومنان ملا محمد عمر مجاهد رحمه الله را در رحمت خود قرار دهد و جنت فردوس نصیبش شود. روحش شاد و یادش گرامی. حبیب الله یوسفزی

>>>   این ملا یک خوبی داشت و آن اینکه همه را به یک چشم می دید

>>>   ملامحمد عمر هم رفت ما هم اخرش میرم اما این کجا وان کجا او تمام عمرش را در .... گزراند اما ما در کنار ... بودیم

>>>   ....بر ملا عمر .... بر پیروانش و.... بر کمک کنندگانش .... بر فاتحه گیرانش
بینام از وردک

>>>   جای جنین اشخاص معلومدار است ( جهنم ) .

>>>   ....خدا به این .... امپریالیزم امریکا به کار گردانی کشور نا مسلمان پاکستان و ... به کسی که نام از این تروریست و حامیان شان میبرند و صلح را با این تروریستها عملی میکنند .که نتیجه هم ندارد .

>>>   همه سیماها منسوب به یک قوم هستند مع الاسف
امین

>>>   همه مایان داد و فریاد می کشیم پس در میان تمام افغان ها کی ها مقصر اند و کی ها نیستند؟ به نظر بنده هر زمامدار به اندازه توان خویش ظلم نمودند و میکنند. همین ها از طرف از همین مردم حمایه می شوند, پس چرا حقایق را نگفت. تا هنگامی که امت مسلمان هم دست نشدند, و منافه امت مسلمان را بر منافه خویش ترجیح ندهند هر گز روی کامیابی را نخواهند دیدند.

>>>   یک قدم مثبت به نفع اسلام ومنفعت ملی ما این .... نداشته تمام کارنامه اش قتل ترور انتحار انفجار تخریب مکاتب مراکز خدمات عامه پلها تشدد تعصب افراطیت وشرارت بیش نبود توسط بادارش به جزای اعمالش در دنیارسانیده شدوانعام بادار کلان را بدست اوردند جزای احرت در دادگاه الهی باخود داردخلاصه لکه ننگین به دامن دین بود صالحی کابل

>>>   .... خدا به این خود فروخته ها و غلامان پاکستانی . باید از اینطور عواقب پند بگیرید که مثل غلام حلقه به گوش به بادار خود ( پاکستان ) خدمت میکنید و سپس مثل سگ کشته میشود و به نظر من اگر وجدان و غیرت در شما باشد باید پند بگیرید و دیگه باعث رنج و آزار این ملت بیچاره نشوید. و دولت دشمنان خود را بشناسد و همه کسانیکه به این ختم قران است را دستگیر کند و سپس از بین ببرد.
م

>>>   lمراسم فاتحه خوانی ملاعمر زیرریش اشرف غنی وعبدالله !
دیروزبعدازروشن شدن مرگ ملاعمر البته آنهم بعدازدوسال تعدادی ازطالبان اشرف غنی وعبدالله مراسم پرشکوه فاتحه خوانی این ملا پاکستانی را زیر ریش غنی وعبدالله برگذار کردند.
جالب این است که عزاداران ازملا عمر من حیث مجاهدی که درراه خداجهادمیکردنام بردند ومعنی این حرف این است که غنی وعبدالله ...علیه آنها یک امر شرعی بوده واین امر توسط ملاعمر اجرامیگردید.درین مورد باید عبدالله وغنی به ملت جواب بدهند اگرایشان ... ادعای عزاداران درست است واگرایشان مرتدنیستندوجهادعلیه مردم بیگناه این کشور جایزنیست پس چرا زیرریش غنی وعبدالله این دوخائن وطن فروش چنین اعمال انجام میپذیرد! آیا نیروهای دفاعی وامنیتی افغانستان دریک نبردبرحق علیه دشمنان مردم افغانستان قراردارندویا اینکه ادعای طالبان ارگ بجااست . طالبان ارگ ریاست جمهوری غنی وعبدالله که اجیران امریکا وارگ ریاست جمهوری اند ومعاش های دالری را ازیک نی بلکه چندین مرجع بدست می آورند ملاعمر را مجاهد وعبدالله وغنی را مرتدمیدانند اگرواقعا اینها مرتدنیستندپس ادعای طالبان ارگ چیست ؟به این سوالات چه کسی جواب میدهد عین یا غین ؟
عزاداران محترم اگرمسلمان ومجاهد اند چرا معاش های حرام امریکا ورگ ریاست جمهور ی عین وغین رامیگیرند باید با ملا عمر دریک سنگر جهادمیکردندزیرارهبرشان مجاهداست واگرمجاهدنیستندآنها اجیرارگ وامریکاهستند وادعای جهادجای ندارد.

>>>   نه کل ماند و نه کدو. این افغانستان عجیب کشوریست. قاتلین مردم کابل قهرمان ملی میشوند و برای قاتلین مردم افغانستان در پایتخت مملکت مراسم فاتپه گرفته میشود. ولی جنازه سربازان شهید را مولویها تپریم میکنند. خدایا رحم کن باین کشور.

>>>   من نمیخواهم که بیشترچیزی بگویم تنها همین قدر یاد آور میشوم و میگویم که این تعداد افراد برگذار کننده فاتحه خوانی به پیش ملت همانند گرد آمدن چند راس... باهم چیزی دیگری نیست.
"ملکزاده"

>>>   باتاسف بایدگفت که عملکردرهبران سیاسی کشورماوتعدادی ازملایان ازشیطان بدتراست شیطان به سوگندی که یاد کرده تا روزقیامت استاده است اما عملکرد عالی جنابان ازشیطان بدتراست یعنی درظاهرخوب اما درباطن چیزدیگری شرم ندارند که فاتحه .... کاران رادرارگ برگزار میکنند... خداوند برشما

>>>   اویوسفزی....!
ملاعمردرکجابود اویک میجرپاکستانی بود.
ع

>>>   بیچاره ملا عمر یک دعا گو داره افسوس بحالش دیگر اکثریت هموطنان ما جهنم را برایش استدعا کردند که بجا است.

>>>   فاتحه خوانی برای یک.... توهین آشکار به دین و قرآن است. این ملاها و مولوی های بی منطق بودندکه اسلام را با عملکردشان مسخره کردند. ومسلمانان را رسوا ومفتضح ساختند.
سعید ازهلمند.

>>>   .... بر اين دولت بي غيرت كه فاتحه دشمن وقاتل فرزندانش را ميگيرد ويا
اينكه خود خود حكومت از أعضائ. ملا عمر سأخته شده
جاي شرم است كه(بو قلمون ) ريس جمهور كه گاهي. لنگي شمله دار گاهي كلاه پاكستانى وگاهي هم نكتايى ودريشي بتن ميكند وخورا تحصيل كرده وروشن فكر حساب ميكند با ديدن اي ن صحنه كور است
ضربالمثل بود. در ،،،،، درخت سبز كرد كفت خير است زير سايه آش مي نشينم

>>>   سلام و عجب به این شهر خربزه ،
آرزومیکنیم که خداوندملاعمرکور.....رادرپهلوی هتلر،چنگیز،فرعون وبالاخره خودشیطان ابدالابد دردرجهنم داشته باشد
بااحترام مخالف لغت غلط طالب

>>>   فوت نا به هنگام رهبر جنایت کار طالبان ملا محمدعمر آخوند را به حبیب الله یوسف زی تبریک میگویم شما یوسف زی دست پاچه بزنید تا رهبر جدید طالبان شما را بحیث نوکر مقرر نمایند روحش در عزاب و ظلمش در تاریخ ثبت باد

>>>   این هم یک نمونه دیگر شادی بازی های که امریکا بالای ما میکند نه ملا عمری بود و نه امیری فقط استخبارات خارجی بود که از همان آدرس بالای اجیران و جواسیس خود یعنی طالبان هدایت صادر میکردند و جنایت براه می انداختند حالا میخواهند یگ گدی افسانوی دیگر را به نام ملا یعقوب که گویا فرزند ملای....و خیالی است به پشت صحنه بیاورندو پلان های شوم خود را که ویرانی افغانستان و تبایی ملت ما جز آن پلان است مرحله به مرحله تطبیق نمایند.

>>>   لوده ها نمیدانند که برای چه کسی فاتحه گرفتند در حالیکه نه او را دیده اند نه از مرگش خبر داشتند

>>>   اعماق جهنم جایت باد!
شکی نیست که یک تعداد در داخل ارگ ریاست جمهور هم فاتحه نه گرفته باشند.
برادر اول وزیر در کابینه دولت تحت حمایت امریکا، برادر دوم طالب. بسر کاکا وکیل در شورا بسر کاکا دوم طالب در شاه راه.
اگر چه برادر های بشتون بیشترین ظربه را در این چند سال متحمل شدند اما خود کرده را درمان نیست.
ای کاش جامعه مدنی در مقابل این مسجد یک حرکت مدنی را به راه می انداخت. اما بیم از این میرفت که شاید فرخنده وار همرایشان برخورد صورت می گرفت.

>>>   در بهشتی که ملا عمر باشد نخواهم رفت

>>>   طالبان منحوس از ترس نیروی های غیور با شهامت افغانستان مانند زنان عربهای سعودی مرتجع چادر می پوشند دو چشم خود را ازترس عساکر افغان نشان نمیدهند در مقابل تلویزون ها به بسیار ترس مصاحبه میکنند مرگ صدچند به این خاک فروشان مزدور و غلام پنجابی شرف دارند استخبارات پاکستان بلخصوص سران این پلید ها را در جنگ بر علیه مردم بیگناه روان میکنند از فامیل هایشان خصوصا خانم ها و دختر هایشان نظامی های پنجابی و استخبارات پنجابی در شهر های کراچی و لاهور استفاده جنسی میکنند . روزیکه بد پنجابی ها آمد وی را مانند ملاعمر کور خاک فروش بیغیرت مردارش میکند جسد .... وی را آتش میزند این غلامان کودن تاریخ چه وقت درس عبرت از تاریخ میگیرند۰
باز شف لنگی خود نیم تر بلند میماند در مجالس با بسیار کش و فش می نشید لاف میزند. مرگ به همچو غلامان پنجابی به وطن خود به دستور پنجابی خیانت میکند غیرت دارید اول خانم های تان از .... ها دور کنید۰ دیدیت با ملا کور امیر تان پنجابی چه نوع معامله کرد مغز کثیف و گنده تان در کار بیاندازید شما اینقدر غیرت و شهامت ندارید مانند یک مرد در مقابل تلویزون بدون چادر ایستاده شوید شاید پنجابی هنگامیگه با زن ها و دخترهایتان معامله میکند درروی تان چادر خواهید انداخت... بشما معامله گران پنجابی مانند .... را هم به همین شکل مردارکرده جسد کثیف وی را آتش زده کسی نه جنازه این کثیف راکسی خوانده حتی پسران و اقارب نزدیکش خبرندارد چه طور باچه ستم مانند.... جان دادند خداوند حق است خیانت بوطن کنید مانند .... ازین دنیا بدون خواندن نماز جنازه و فاتحه گرفتن مردارروسیاه میروید.
همین روز رابالای همه تان پنجابی ها می آورد و فلم های ویدوی تان را نگاه میکند که از ترس خود تان چه نواسه های تان سرخم پیش پنجابی ها باشندهیچ وقت جرآت گفتن حقیقت را در مقابل پنجابی نداشته باشید۰او بیغیرت های معامله گر کمی به حال نسل های آینده تان فکر کنید از مزدوری پنجابی خود و خانواده تان را نجات دهید بوطن خیانت نکنید که روزگار ملای کور سراج الدین.... دچار میشوید۰
حاجی صبور

>>>   آقای یوسف زی خداوند شما را به راه راست هدایت نماید که برای یک تروریست وحشی از خداوند طلب مغفرت و شادی روح .... او می کنید. آقای یوسف زی طالب در کدام قسمت از دین مبین اسلام کشتن افراد بی گناه مباح شناخته شده و قاتلان را مجاهد می نامند؟ به عنوان یک ایرانی فوت این جنایتکار را به فال نیک می گیرم امید وارم که مردم مظلوم افغانستان از شر این ظالمان رها شوند. قطعا ملاعمر جنایتکار در روز قیامت سزای اعمال ننگین و کشتار بی گناهان را خواهد داد.
شهر وند ایرانی

>>>   تمام رهبران یکه در افغانستان هستند و هنوز قدرت به دست شان است جنایت کاران قاتلین شرارت پیشه هستند جنایت ملا عمر به قدر صدم حصه اش نمیرسد پس شما مردم اونها را رهبر خطاب میکنید و ملا عمر را مجرم این را میگویند انصاف حیف حیف
. فهیم از کارته نو کابل

>>>   عوض فاتحه بايد جشن و پاي كوبي در شهر ها برپا ميشد.
بيخار

>>>   برود به جهنم۰ مرغ کم گویش کم۰ بهترین طالب یک طالب مرده است۰ زنده باد تمام رهبران ائتلاف ضد طالبان مزدور۰

>>>   با سلام خدمت تمام هموطنان محترم
کلام الله شریف می فرماید : همه انسانها میمیرند ...
- اما خوش به حال آنهایی که وقت میمیرند رضایت خدای پاکرا می داشته باشند .
باز کلام الله شریف درجای دیگری می فرماید :
اگر کسی فقط یک انسان بیگناهی بکشد ماننداین است که تمام انسانهارا کشته باشد .
چندین سال است که درکشور ما جنگ وآشوب ادامه داشته و گروه به نام طالبان تحت لوای ملا عمر مردم مارا میکشند وفقط خدای پاک میداند که چه تعداد از مردم ما به دست اینها کشته ونابود شده اند ومسول اصلی آن رهبر شان است که الان در چنگ باز پرسان الهی گرفتار است ...
فعلا ملاعمر مرده است( بر فرض که ملا عمری بوده باشد ) خداوند پاک اورا قطعا باهمان اعمال که دارد محشور خواهد کرد؛که ماهم دعامی کنیم خدای پاک ملا عمر را با اعمالش محشور نماید...
اما چند نکته ای که در رابطه با ملا عمر جای سوالش برای خیلی ها باقی مانده است:
1 - آیااصلا ملا عمری وجود داشت؟
2 - اگر وجود داشت ؛ با این که خودش را امیر المومنین می دانست چرا هیچگاه در انظار عمومی ظاهر نگردیده ودیده نشد؟ با این که خلفای راشدین در صدر اسلام مر کز حکومت شان مسجد بوده وشخصا به امور مردم رسیدگی می کرد ... نه این که از مردم مخفی شوند ...
3 - مگر امیر المومنین صاحب چه عیب وایرادی داشت که از حضور در انظار عمومی ترس و واهمه داشت ؟ نداشتن یک چشم که دلیل خوبی برای پرده نشینی نمی شود .
4 - امیر المومنین خود خوانده قطعا باید از جنس ذکور ومرد بوده چون اسمش ملا عمر بوده؛ ولی عدم حضور او در انظار عمومی چیز های دیگری را در ذهن انسان متبادر می سازد:
الف - او مرد نبوده وبلکه زنی بوده از زنهای پنجابی که ... واین با این قانون طالبان همخوانی دارد که زنان از حضور در انظار عمومی ممنوع ساخته بودند .... لذا ایشان پرده نشین بوده .
ب - یا این امیرالمومنین صاحب یکی از سران مهم و از ژنرالهای کمونیست های سابق بوده که چهره ی خودش را در نقاب امیر المومنینی برای فریب مردم مخفی می داشته ... (مثلا جناب آغای ژنرال شهنواز تنی وزیر دفاع کمونیستها و یا ...
ج - و یا این آغای ملا عمر یک شخصیت دروغین وساخته گی بوده که یکی از از سیاست بازان کهنه کار مثل همان جناب ملا گلبدین حکمت یار که الان در یکی ازخانه های لوکس پنجابی ها مشغول عیش ونوش است ؛ ولی با اعلام مرگ دروغین ملت بیچاره مارا به بازی گرفته است؟
5 - سوال اصلی ومهم این است که :
آیا این آغای امیرالمومنین اصلا افغانی بوده یا نه ؟ بلکه شخصیت بوده غیر افغانی که ازسوی باداران خارجی خود در افغانستان از سوی آنها ماموریت داشته و چهره کاملا غیر افغانی داشته و نمی خواسته چهره اش شناخته شود ... واین مساله تازه هم نیست بلکه موارد مشابه هم دارد ؛ مثلا از سو ی استعمار انگلیس مستر همفر در کشور عربستان ماموریت داشت ...
واز جمله در کشور ما
( برای مهار مجاهدین جان بر کف که آماده نبرد با انگلیسیها بودند و مجاهدین سمت شمال در این قضیه پیش تاز بودند واحتمال نابودی کامل سربازان انگلیسی حتمی وصد در صدی بود ) آغای عبد الرحمان جابر و آدم کش؛ با حیله انگلیسی استعمار پیر ؛ در قالب پاد شاه وظل الله به میدان آمد وسر بازان انگلیسی را از مهلکه حتمی نجات داد...
ویا آن جاسوس پلید انگلیسی که از سوی دولت نجس انگلیس ماموریت داده شد وآمد در کابل وخودش را در مهمترین نقطه کابل یعنی بزرگترین مسجد شهر یعنی مسجد پل خشتی به عنوان ملا امام جای زد وبه مدت بیست سال جاسوس انگلیس امام جماعت این مر کز مهم دینی ما بود و بعد از بیست سال جاسوسی برگشت به کشور خودش انگلس واز آنجا به ریش همه ما خندید و به مردم که در مسجد پل خشتی پشت سر او نماز خوانده بودند نامه فرستاد که من کارم را کردم ورفتم شما میدانید ومسجد تان نماز تان را می خواهید اعاده کنید یا نکنید به من ربطی ندارد ...
آیا احتمال این هم نمی رود که ملا مامد عمر آخوند ما هم یک چنین آدم بوده است ؟ اگر جواب منفی باشد پس چه چیزی دیگری احتمال می رود که ملا عمر مارا پرده نشین کرده بود ...
6 -
آیا ماموریت ملا مامد عمر نیز به پایان رسید و اورا از سر راه برداشتند تا مامور جدیدی را جای گزین نمایند ... گر چه خود ملا واطرافیان از این قضیه بوی نبرده باشند وبه خیال خود( آدم می کشند ) خدمت به دین می کنند ...
آیا بازی گران جهانی می خواهند پرچم سیاه را جای گزین پرچم سفید نمایند ...
و آیا ....
وآیا...
خداوند به دادما برسد وملت مارا از خواب غفلت وتغافل بیدار نماید
(بنده خدا از ولایت میدان وردک - باشنده اصفهان )

>>>   اگر این فاتحه خوانی درست باشد و کسانیکه این مجلس را ترتیب و اشتراک کرده اند بست ترین و نالایقترین و کثیفترین چهره ها چنایت کاران تاریخ افغانستان هستند
با احترام
س م از کابل

>>>   ملا عمر با جنگسالاران دیگر هیچ تفاوت ندارد
خراسانی

>>>   ملا محمد عمر
مسلمان بودن اش زیر سوال است چرا که مسلمان در مقابل مسلمان اعلان جهاد نمیکند اما بعضی از تهی مغزان وطن ما برایش فاتحه می خواند

>>>   اگر من هم در افغانستان بودم حتما در این فاتحه خوانی شرکت می کردیم بخاطر اینکه زمانی ملا عمر قانون جنگل را در افغانستان ازبین بوره و بجایش قانون شریعت اسلام را حاکم کرد وديگر این که تمام گوروها تفنگدار شروفساد وجنگسالاران را از بین بردن زمانی ماپشتون ها در سفاهتی شمال اختیار مال .... و زندگی خود را نداشتم هر لحظه بر مال و ناموس و زندگی ما تجاوز میشد همین ملا عمر بود که بما پشتون ها آبروی و عزت بخشید و عاملان این جنایات را بخاک و خون کشادن
جوزجانی

>>>   در کشور افغانستان هیچ زنده باقدر وهیچ مرده بی قدر وجود ندارد. اما چرا؟؟؟؟؟؟ بزرگوارها از نعمت خداوندی که خداوندح برایشان اعطافرموده که او عبارت از عقل است استفاده نمیکنند. درصورتیکه ملاعمر خوب بود پس چرافرزندان رشید این کشور بخاطر سرکوب او وطرفدارانش جانهای شیرین شانرا از دست دادند. واگر بد بود چرا فاتحه خوانی برایش گرفته میشود.
و.ح


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است